Սոց-ցանցային հետազոտություն )))))

2 Օգոստոսի, 2010, ժ. 5:59 ե. | Posted in վերջ ի վերջո մարքեթոլոգ եմ ))))))) | Մեկնաբանություններ (4)

Սկսում եմ հետազոտություն 5 սոց-ցանցերում։ Բավականին հետաքրքիր է)))))) Նորություններով ընթացքում անպայման կկիսվեմ 🙂

Ի դեպ, ուսումնասիրության առարկան հակառակ սեռի վարվելակերպի առանձնահատկություններն են՝ տարբեր ցանցերում։ Եթե էլի կան հետաքրքրող հարցեր, կարող եմ հետազոտությունն ընդլայնել 😉

Մեկնաբանություններ (4)

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Վայ մեռնեմ ես էն հետազոտող, ինտեռնետը քրքրող ու մարքետինգը “քանդող-հավաքող” գլխիմ։ Հետազոտի,բալամ, հետազոտի, վերջում տեսնենք ինչ “դիագնոզ” ես տալիս էս մեր հակառակ սեռին։

    P.S. Blansh stile 😀 Շուշը ինձ կների պլագիատի համար

  2. ))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Սպանեց, Լուս )))
    մեռնեմ քօ բլանշասեր ջանին!!! 😉
    :************

  3. Իսկ փորձեր լինելու են, ֆոկոսւ խմբեր ու նման բաներ, ես կմասնակցեմ 🙂


Թողնել մեկնաբանություն

Blog at WordPress.com.
Entries և մեկնաբանություններ feeds.